اهداف استراتژیک
همواره از سوي اين شركت تلاش شده است كه به عنوان يك زنجيره معتبر در منطقه و در كشورهايي كه بازار هدف گردشگري آنان ، ايران مي باشد به دو روش خود را مطرح نمايد.
1) ارتقاء سطح كيفي خدمات از طريق تحقيقات بازاريابي و استانداردسازي منطبق با نيازهاي بازار هدف و حضور فعال در نمايشگاه هاي هتلداري و جهانگردي در كشورهاي توريست فرست به ايران، در كنار اين امر مهم سازمان سياحتي و مراكز تفريحي كه شركت هتل هاي پارسيان زير مجموعه آن محسوب مي شود، به منظور برقراري ارتباط منطقي و مستقيم با بازار هدف و اقدامات موثر بازاريابي و فروش اقدام به ايجاد دفتر در فرانسه و اسپانيا نموده است.
2) همواره يكي از مهمترين سياست هاي راهبردي شركت ارتقاء سطح سرويس و خدمات بوده كه از طريق آموزش، جوانگرايي نيروي انساني، به كارگيري تجهيزات مدرن هتلداري ، بازسازي هتل ها ( برج شرقي هتل استقلال ، كوثر و عالي قاپو اصفهان ، آزادي خزر، صفاييه يزد، آبادان) و درنهايت ايجاد ارزش افزوده با بكارگيري مدرن ترين دست آوردهاي تكنولوژي در عرصه هتلداري بوده است.
–
اهداف کلی:
*ارتقاء مداوم و مستمر کیفیت خدمات به منظور نیل به حداکثر رضایتمندی میهمانان هتل
*مدیریت کارواثربخشی منابع انسانی
*تلاش برای افزایش سود بیشتر
*اثبات و ترویج شعارهتل که همانا بهتر ینها متعلق به مشتری است در عرصه میهمان نوازی از طریق عرضه خدمات مطلوب
*احرازسودمعقول و منطقی
*تدوین استانداردهای هتلی ویژه برند هتلهای پارسیان سازگار با استانداردهای ملی و بومی
*ایجاد مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در انجام طرحهای توسعه هتل